donderdag 3 juli 2014

De kroon op mijn werk

Begin vorige maand las ik DANSEN in de HEMEL, de debuutroman van Michael Pilarczyk, een boek wat een diepe indruk op mij maakte. Enorm trots was ik toen ik na het plaatsen van mijn recensie een persoonlijke email van Michael Pilarczyk ontving, met daarin zijn waardering voor mijn mooie recensie.
 Mijn blijdschap werd nog groter toen ik 8 juni een email van Invictus Publishing, de uitgever die Michael samen met Elise de Bres runt, ontving. Op Facebook liet ik al een beetje doorschemeren dat ik heel leuk nieuws had ontvangen, maar wat dat nieuws dan was, dat heb ik tot nu toe geheim gehouden.
Vandaag ga ik het leuke nieuws bekend maken.
DANSEN in de HEMEL wordt zo goed ontvangen, dat het begin juni alweer tijd was voor de tweede druk van het boek. Dat alleen al is natuurlijk geweldig nieuws. Maar de uitgever benaderde mij omdat ze een deel van mijn recensie in de binnenkant van het omslag wilden opnemen. Of ik daar mijn toestemming voor wilde verlenen? Mijn toestemming? Natuurlijk verleen ik daar mijn toestemming voor, geweldiger nieuws kun je als boekenblogger niet ontvangen. Dus ja, héél graag.
Als dank ontvang ik een gesigneerd exemplaar van de tweede druk met daarin mijn recensie, compleet met mijn naam en link naar mijn blog. Wat ontzettend gaaf.



Vandaag ontving ik het gesigneerde exemplaar en wat ben ik ongelofelijk trots. Dit is echt een droom die uitkomt, de kroon op mijn werk.
Bedankt Michael en Elise.




Ik hoop dat er nog veel exemplaren van dit prachtige boek zullen volgen.

Liefs,
Kat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten