donderdag 13 maart 2014

Naakt - Anja Feliers

Titel: Naakt
Auteur: Anja Feliers
Genre:
Erotische mini thriller
Verschenen:
Maart 2014
Beschikbaar:
Paperback
Pagina’s:
66

Waardering: 4/5

Korte samenvatting
Single redactrice Louise is al maandenlang verliefd op haar knappe collega, fotograaf Sam. Op een champagnefeestje slaagt ze eindelijk in om hem te verleiden: hij belooft een passionele nacht met haar door te brengen als zij naakt voor hem poseert. Het wordt een superhete, onvergetelijke nacht. Maar Louise wil meer. Véél meer. Ze bedenkt een gruwelijk plan, waardoor haar twee concurrentes uit Sams leven zullen verdwijnen en Sam voor altijd alleen van haar zal zijn…


Anja Feliers
Anja Feliers (1971) ontdekte haar passie voor schrijven op de middelbare school dankzij haar leerkracht Nederlands. Dankzij haar geloof in haar en haar motivatie ging Anja steeds meer schrijven.
Ze heeft de lerarenopleiding Nederlands in Hasselt gevolgd.
In maart 2004 debuteerde Anja met het boek Donkere kamers, een boek wat ze geschreven heeft over het verlies van haar moeder, die overleed toen ze 11 jaar oud was.
Anja schrijft zowel romans voor volwassenen als jeugdboeken.
Anja’s debuut als thrillerauteur, Verleid me, werd in 2011 genomineerd voor de Crimezone Thriller Award.
Haar boeken schrijft ze op haar schrijfzoldertje in het oude herenhuis in Eigenbilzen (België) waar zij samen met haar man Patrick en dochters Luna en Tara woont.

Mening
Recent las ik de erotische mini thriller Naakt van auteur Anja Feliers. Naakt verscheen als gratis bijlage bij de Belgische Flair nummer 7 in 2014 en was enkel in België verkrijgbaar.
Doorgaans ben ik niet van de korte verhalen en sla ik deze liever over, maar voor Anja Feliers maak ik graag een uitzondering. Na de enthousiaste reactie over dit korte verhaal begon ik nieuwsgierig met lezen.

Op de cover staat hoe kan het ook anders, een naakte vrouw afgebeeld welke uitstekend bij het verhaal past, ook de titel is toepasselijk en de korte omschrijving op de achterkant van het boekje maakt nieuwsgierig naar het verhaal.
Naakt bestaat uit 66 korte pagina’s en is geschreven vanuit hoofdpersonage Louise.

Anja Feliers heeft een fijne schrijfstijl, dat wist ik al van haar boek Vergeet mij niet, waar ik erg van onder de indruk ben. Ik zat direct in het verhaal, wat ook wel noodzakelijk is bij een kort verhaal en wilde het boek meteen uitlezen, het verhaal leest heerlijk weg.
Naakt begint lekker erotisch en de spanning wordt goed opgebouwd. Zoals we inmiddels wel van Anja gewend zijn, heeft ze weer een leuke spannende onverwachte wending aan het verhaal gegeven, het einde is verrassend.
Knap gedaan om een compleet verhaal neer te zetten in zo weinig woorden.
Ik hou van de mix spanning en erotiek, de perfecte combinatie wat mij betreft, de erothriller.

Naakt had van mij wel dikker mogen zijn.
Ondertussen kijk ik uit naar de nieuwe thriller van Anja Feliers, waar momenteel hard aan gewerkt wordt.


Naakt, een heerlijk kort verhaal met de perfecte mix van spanning en erotiek, aanrader!

Waardering
4/5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten